Reklamacja produktu

Jeżeli w okresie dwóch lat ujawniły się wady stanowiące o niezgodności towaru z umową prosimy o złożenie reklamacji korzystając z możliwości wypełnienia formularza online lub offline.

 

1. FORMULARZ ONLINE

Klienci, którzy posiadają zarejestrowane konto w naszym sklepie mogą w łatwy sposób złożyć reklamację drogą elektroniczną pod poniższym linkiem:


Klienci, którzy złożyli zamówienie bez rejestracji konta lub poprzez inny sposób (np. telefonicznie lub w serwisie Allegro), a chcą skorzystać z wygodnej formy wypełnienia formularza online, muszą w pierwszej kolejności aktywować konto Klienta w naszym sklepie. Aby tego dokonać wystarczy:

1. przejść na stronę logowania klikając


2. kliknąć "Nie pamiętam loginu lub hasła"

3. wpisać adres e-mail, który był wykorzystany przy składaniu zamówienia i kliknąć "wyślij e-mail"

4. na podany adres e-mail prześlemy wiadomość z linkiem umożliwiającym zdefiniowanie hasła do konta

 

2. FORMULARZ OFFLINE

Drugą możliwością jest wypełnienie tradycyjnego formularza, który jest dostępny do pobrania


 

W obydwu przypadkach w celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o odesłanie produktu wraz z wydrukowanym formularzem na adres:


ButyRaj.pl (Dział reklamacji)

ul. Poznańska 15

88-100 Inowrocław


O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy w terminie maksymalnie do 14 dni.

Dla usprawnienia procesu reklamacyjnego prosimy o wysłanie obuwia suchego i czystego.

Live Chat Software
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij